کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه در اینترنت با تصاویر جستجو کنیم؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که یک عکس از وسیله‌ای در اختیار داشته‌اید ولی نمی‌دانستید نام آن چیست. در اینجا موتورهای جستجو یک قابلیت کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید با یک عکس، شیء مدنظر خود را پیدا کنید. با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی انجام این کار را آموزش ببینید.

موتور جستجو گوگل بینگ مایکروسافت جستجوی تصویری

نکته: چگونگی جستجو با تصویر به موتور جستجویی بستگی دارد که از آن استفاده می‌کنید. ما در این خبر روش انجام این کار در گوگل و بینگ را آموزش داده‌ایم.

چگونگی سرچ با تصاویر در گوگل

سرچ با تصاویر در گوگل بسیار ساده است ولی انجام این کار در گوشی و دسکتاپ با هم کمی فرق دارد.

در دسکتاپ

موتور جستجو گوگل بینگ مایکروسافت جستجوی تصویری

در دسکتاپ، شما باید به قسمت تصاویر گوگل بروید و روی آیکون دوربین کلیک کنید. سپس یا URL عکس مدنظر را وارد یا تصویر را از رایانه خود آپلود کنید. شما همچنین می‌توانید یک عکس را از دسکتاپ یا هر مرورگر دیگری بکشید و آن را در گوگل سرچ کنید.

حالا و از سمت راست قسمت سرچ، گزینه جستجو با عکس را انتخاب کنید تا وب‌سایت‌هایی که همان عکس یا تصاویر مشابه را دارند، برای شما نمایش داده شوند.

در موبایل

موتور جستجو گوگل بینگ مایکروسافت جستجوی تصویری

در گوشی، این کار کمی پیچیده‌تر می‌شود زیرا در نسخه موبایلی بخش  تصاویر گوگل، آیکون دوربین وجود ندارد بنابراین باید ورژن دسکتاپی آن را اجرا نمایید که البته این بخش هم به صورت اتوماتیک به نمایش در نمی‌آید.

اگر از مرورگر سافاری در iOS استفاده می‌کنید، روی آیکون پایین که دارای فلش رو به بالاست ضربه بزنید. سپس به انتهای پنجره تازه باز شده بروید و گزینه درخواست شیوه دسکتاپی سایت (Request Desktop Site) را بزنید تا به بخش مربوطه بروید و آموزشی که دادیم را انجام دهید تا سرچ شما انجام شود.

اگر از مرورگر کروم در گوشی خود بهره می‌برید، به بخش تصاویر گوگل بروید و سه نقطه بالای گوشه سمت راست را بزنید. درست مانند پاراگراف قبل، آپشن درخواست شیوه دسکتاپی سایت را انتخاب کنید یا به وسیله گزینه آپلود یک عکس یا کپی کردن URL آن، جستجو خود را انجام دهید.

چگونگی جستجوی تصویری در موتور جستجو بینگ

موتور جستجو گوگل بینگ مایکروسافت جستجوی تصویری

به آدرس تصاویر بینگ بروید و روی آیکون دوربین در سمت راست قسمت جستجو موجود در بالای صفحه نمایش کلیک کنید.

در این بخش، امکان وارد کردن URL، آپلود تصاویر یا عکس گرفتن وجود دارد. انجام این کار در موتور جستجو بینگ برای گوشی و دسکتاپ فرقی ندارد.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44693 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/29 تعداد مشاهده: 3280
سافت گذر